vi klarar det

söndag och söndagså-gren? nää faktiskt inte.. jobbar inte imorgon, ingen skola så varför skulle jag ha det? hehe Kanske om jag måste ha över nå så, att det blev ett glas för mycket av det goda igår.. Men ja, det är överstruket nu :) Hade iallafall en sjukt kul kväll. Började hos olle där det var lugnt från början och sen spårade det nog ur ganska ordentligt.. haha vem fan började med "byta-kort-med-munnen"-leken?? aja, även det är uttalat om nu, åh så bra vi är ;) hihi sen blev det krogen och bananen även fast jag bestämt mig för att inte gå dit.. aja, så var det med "en cider" också.. ;)

vaknade till jätte tidigt av att det var iskallt för att någon hade tagit mitt täcke :( men det löste jag ganska snabbt och somnade om till halv 11 kanske? sen upp kekade frulle sen följde jag med mor,far och hunden min till stugan där vi plockade svamp och mös lite i naturen innan det var dags för matelimat som satt helt rätt.. det var en dag som var välbehövligt just en dag som denna ;D


Ne, nu vill jag mysa i soffan med kirrebarre och sen till efterätt.. chips och cola (redan druckit i mig en massa kolhydrater denna helg så varför inte fortsätta??) får se om jag kan få någon att åka och köpa ;d

Jag vill ha bal igen, någon som fixar en fin och stå och få kramp i käkarna av att behöva le så mycket, hatar att vara med på bild annars men då gillade jag det. haha:D

Men som tur var hade jag bästa dejten så vi hade massa kul så det blev inte ens svårt att le, du är lite bra ibland Mikaeeel :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var "någon"? ;)

2010-08-30 @ 00:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0