jag bryr mig inte, tror jag

Sälen var så läskigt bra så det går inte att förklara med ord eller bilder. Det är som man säger " det som händer i sälen, stannar i sälen" haha. Orkar inte skriva ut allt som vi gjorde.. vill ni läsa i mer detalj så har jenny skrivit ett bra inlägg om det :)

Denna helg har handlat om fotboll och lite festligheter. Kul, men det får man tydligen också lida för och nu har jag
dragit på mig en dunderförkylning, halsont och antagligen lite feber. Uschans! Men hoppas det går över snart.

Måste även berätta att jag och martina är nog bäst på att skrämma folk! Iallafall småttingar som heter Brian som är själva hemma och att vi får nyckeln in till huset av päronen innan ;) hahah, så klockrent av oss:D


Nu skriker magen efter maten. Chaao!


Kommentarer
Postat av: jenny

jag saknar sälen till massor! :(

2010-02-02 @ 22:20:17
Postat av: amanda

SV: Jaaa, jag också :(

2010-02-03 @ 08:22:52
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0