jag fattar allt och ingenting..

Hemma från praktiken nu, gah grabbarna tar musten ur mig! ;)
Men idag fick till och med de jobba, yes! haha
Har kännt mig helsnurrig idag också, hoppas man inte har dragit på sig någon ny sjukdom det orkar jag verkligen inte med. Aja, nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite teori tror jag.. kanske slummra till en liten stund innan mat och träning.. Orken till att löpa ikväll känns sådär, men det är väl ett måste!
Mycket klagande från min sida nu känner ja men ah.


Kommentarer
Postat av: jag igen..

som om du fattar allt.. inte alla som får porrvirus i datorn amanda (Y)

2010-02-11 @ 22:53:36
Postat av: amanda

Men ja Brian, jaaa! ;)

2010-02-11 @ 22:55:57
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: höhö

vadå brian ? :O ;)

2010-02-11 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0