nu kör vi alltså !!

puust, kvällens träning bestod bara av löpning och fys. Trodde jag skulle dö efter första backen men i början av andra varvet så hittade jag andra andningen och då var det inte så jobbigt, yees har jag övervunnit min lathet kanske? Njaa, men man skulle kunna hoppas! Sen efter "lång-löpningen" blev det lite intervaller (y)

Efter träningen satte jag mig och gjorde några test på datan, det kanske börjar ge lite resultat ändå? hihi. Ska köra på nu när glöden väl är uppe!

Imorgon är det fredag, praktik 10.00-16.00 sen är jag öppen för förslag :D
Mys, party, umgänge? ah you name it :D

Godnatt


Kommentarer
Postat av: da neighbour

kanske skulle satsa på lite film och donken i morgon kväll? ;)

2010-02-11 @ 22:46:16
Postat av: amanda

SV: skulle det inte vara för att jag SKA sluta äta skitmat så skulle jag vara på men nu är tyvärr fallet så ;) haha

2010-02-11 @ 22:49:13
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: hehe

men hur länge tror du det kommer hålla liksom ? xd kan lika gärna bryta det nu :P xd du kan ju alltid ta en sallad och lite mjölk (Y)

2010-02-11 @ 22:55:45
Postat av: amanda

SV: haha, jaa det är just det.. men ska försöka nuu! ;) Sant men så svårt att hålla sig när man väl är där då:O

2010-02-11 @ 22:57:08
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: höhö

jag kan hjälpa dig att hålla dig ifrån det ;)jag måste också hitta på något i morgon liksom xd hahah :P

2010-02-11 @ 23:09:22
Postat av: amanda

SV: Hahah du som alltid äter onyttigt.. hur ska du kunna hjälpa mig? :D

2010-02-12 @ 09:22:03
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0