wint of change

hej hej halå!

Måndag, ny vecka och nya möjligheter.

Helgen har varit händelserik. Lördagen blev det först fotboll i fellingsbro med djenny, elin och sofia a. Sedan drogi jag och djenny vidare på innebandy och jag kollade så klart på Emmie, duktig tjej det där.. men tyvärr så blev det förlust :/
Sedan var kvällen helt oplanerad men mellan 20.00 och 21.00 var kvällen spikad och vi var på förfesten (dukigt gjort av oss jenny, planera och bestämma oss så snabbt;)) Vi började ute hos danne och sedan in till källaren. Jag har aldrig riktigt sett hur källarn egentligen såg ut men nu kunde man göra det för det var typ 10? personer där från början när vi kom. haha!! -.- Men det rullade sedan in lite mer folk.
Morgonen därpå var lite små seg men tog mig iallafall ut och knallade med djenny och fialutt :) mys och fint väder!

Nu är det musik-tagg och sedan iväg för brottarträning. Men låsningen  i knät från morgonens träning har inte släppt så blir att vara med på det man kan. Förstår inte vad jag har gjort gud för fel för att han ska ge mig dessa knän. Men jag börjar bli van så ska väl inte klaga.......

Långt och ointressant inlägg, men men.


hetingar i sthlm sommaren 07/08? ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0