riktigt lång sovmorgon

Godkväll.

Efter senaste inlägget så hände inte så mycket. Vi hade möte om studentmidddagen som vi ska försöka mixa ihop. Kom en liten bit till på vägen iallafall. Vi satt även och planerade STUDENTDAGEN och vad vi ska göra kvällarna innan och lite sånt. Jag tror aldrig att jag har haft en såndär gåshud i hela mitt liv! Gaah, det är verkligen VI nästa gång, VI som springer runt och härjar i skolan, VI som kommer skrikandes genom stan och alla föräldrar och vänner är där för att fira just OSS! :D Det är lite sjukt att förstå faktiskt.

Galet ful bild men det är iallafall de flesta av oss brudar i klassen! ;)
(bild från 1:an?)


Nyss satt familjen en trappa ner och kollade på vinterspelen, det där blir nog en av fam Segerstedts nya favoriter. haha! :)

Nej, nu ska jag plugga vidare innan jag förtjänar att sätta på en mysig film. Imorgon är vi ju lediga så blir det nog en hel del plugg då också. Måste verkligen få in det där nu innan jag panikerar! Ska även se vad min fialutt gör, inte ofta vi ses såhär sällan.


Tjooflöjt.


Kommentarer
Postat av: Da fucking best neighbour

amanda flashar nästan tutten och blicket och munnen säger att hon är ute efter det sällsynta trädet penis, som växer i övre del på homo sapiens manliga könets överdel på dalgången... nöjd nu!?

2010-02-10 @ 00:14:36
Postat av: amanda

SV: Brian du mår inte bra!! HAHAHAHAH ;)

2010-02-10 @ 00:17:26
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0