Vet iallafall vad jag ska drömma om inatt

Nyss hemkommen från Brian. Vi slängde på new moon så nu har jag äntligen sett den men jag gillade verkligen inte slutet. Ingen av oss fattade om det var det riktiga slutet eller om smartskaftet själv (brian) tankat hem typ halva filmen.. jag röstade på det sista alltenativet men jag hade tydligen fel. Den slutade sådär kasst. Aja, i juni blir det iallafall att kolla på 3:an och då ska den ses på bio det är ju alltid bäst där.

Nu ska jag gå igenom "internet-kvälls-rutinerna" och sedan dra mig mot sängen för imorgon väntar en lång dag på intersport!     Godnatt :)

 


Kommentarer
Postat av: neffy

Meh hur kan du förolämpa mitt livs största kärlek :( Skämt å sido, personligen tyckte jag att den sluta rätt bra. Har du läst böckerna?

2010-02-09 @ 23:20:59
URL: http://ssockerr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0