Alltid du, du och du!

Denna dag började med att jag var ute och gick innan sju imorse, jobbigt till en början men sen skönt (inte tusan snöade det då inte) Sedan somnade jag om och vid 11 kom far in och sa att det var frukost:) Resten av dagen har jag bara tillbringat i sängen, kontrat med soffan och sen tillbaka. haha sköönt.

Nu kommer snart mami hem, jag vet en kille som kommer bli exktra glad och nu menar jag faktiskt inte pappa ;D haha. Han har varit nere enda sen hon åkte :/ Lillkillen har sin tydliga favorit ;) hihi

Vad kvällen erbjuder vet jag inte än, brajjan ville till donken så ska väl se om jag kan sno hem bilen eller inte:))

Skola imorgon, ny vecka och som vanligt.. nya möjligheter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0