Hakåns Bar?

Nej, Håkans Bar. Haha, så dåligt så det blir bra :) Som man kan förstå så har jag kollat på det nu på kvällen, ätit mackor och druckit te med familja (-ella). Vad jag tycker om er :) även fast det ibland inte märks (tjurskalliga Amanda har sina egna sidor)


Nu ska jag borsta tänderna, tända ljus, mysa ner mig i sängen och sätta på en bra film tror jag. Jag har fått nå filmberoend på senaste tiden, skumt!

Söthanna och jag på slutspurtsmorgonen förra året :D
I år, då ska vi vara bättre ;) haha

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Simon Hansson

Vad blir ni för nå iår?:)

2010-04-14 @ 22:54:18
Postat av: amanda

SV: vi har inte riktigt bestämt det än faktiskt :) Ni då?

2010-04-14 @ 23:06:17
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Simon Hansson

antligen fjortisar eller typ ''sista industriarna'' ett nytt folk :D

2010-04-15 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0