Helg, helg.. kära helg!

Torsdagen lider mot sitt slut och nästa gång vi vaknar så är det fredag och helg. YES!

Praktiken idag gick bra, hem för mat och sedan träning. Bra fart på träningen så jag blev trött och därför ska jag sova nu typ :) Fick redan på att jag troligtvis ska spela dubbla matcher i helgen också.. tuungt! Men men.
Som sagt imorgon är det fredag och då ska vi ju hem till Emmie för massa god mat och mys. Sen får jag se vad jag hittar på... kanske kan sno bilen och åka på lite äventyr? vem vet ;) 

Uppdatering om papi, han hoppar på kryckor och äter smärtstillande.. Men idag kunde han iallafall gå ganska bra :) Hejja pappa! :D



Nej, ögonlocken börjar bli tunga.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0