Vad hände med vårkänslorna?

Blä vilket väder det är ute nu, kallt och det regnar. Jag menar i lördags när vi spelade matchen så var det folk som spelade i shorts och nu är det på med dubbla leggins och vinterjacka.. gah, jag vill ha vår/sommar och värme!            Idag är det 82 dagar kvar till studenten och snön är fortfarande kvar.. kan inte påstå att jag har så mycket "studentfeeling" direkt. Men men..!

Efter skolan ska jag se om syster vill följa med upp till nultan en sväng och senare blir det kolla match på vallen. Södra mot Värhulta fan vad kul, äntligen drar matcherna igång som man kan kika och äntligen göra någonting på kvällarna!! (Bara för det där så kommer matchen bli inställd, lovar -.-) Men vi hoppas på det bästa ;)


Och jaa jag är avis på Jossan och Fia som är på Azorerna!!
Ni ser ut att ha det as bra :D

(snodde bilden från älg)

Kommentarer
Postat av: jossan

det lar du vara lilla du ;) hahaha de ar grymt har sa! puss pa dig och halsa de andra!

2010-03-24 @ 13:05:39
URL: http://josefinekarlssson.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: Om vi är ;) haha:d

Jaa det ska jag varkligen göra, du också! :D pusseen

2010-03-24 @ 16:49:35
URL: http://segerr.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, du ser! Våra bilder hamnar lite överalltB-) haha.

Men hoppas ni har det lika bra som vi har det!:-) synd bara att ni missar festerna;-) haha

2010-03-25 @ 22:23:43
URL: http://elgstromsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0