vårdcentralen har sina egna tillfällen

Min kära far har gjort illa sin ljumske ordentligt, kunde inte ens gå eller köra själv så då jag körde honom till vårdcentralen. Han fick komma in och träffa doktorn efter en stund och jag satt kvar där ute... och självklart ska det hända en massa saker just då..

En gubbe sitter några stolar bort ifrån mig och man ser på honom hur trött han är, efter ett x-anlat "nickningar" med huvudet så hör jag hur han drar kanske 5-6 stora stockar, alltså inga små fina snusningar utan riktiga snarkningar!! Och till sin egen förvåning så vaknar han till med en chock och som om ingenting hade hänt så sätter han sig till rätta i stolen och nickar till igen, denna gång lite mer diskreta snarkningar.

När jag väl hade lugnat ner mig från den händelsen så är det en till gubbe (väldigt söt) som kommer in och han verkar tycka att allt är jobbigt. Han stönade åt allt och hade sig. Värst tyckte nog han var när han skulle ta på sig jackan och mössan (det gick ju inte så där suuuper fort heller) då stönade han så jag trodde han tappade luften varje gång. Och inte nog med det, visst ska han lätta lite (läs mycket och högt) på trycket. Shiiit jag trodde seriöst att jag skulle dö av garv bakom min jacka! Men som sagt han var söt och så mycket som han stönade så förstår man nästan att det kan låta från andra håll också..

Det tog sån tid för pappa att han sa åt mig att åka hem sålänge.  Asch då, jag kanske kunde fått varit med om massa roliga saker! haha :D



Pappa ringde senare så nu är han och ella på väg till akutmotagningen i v-ås.
Krya på dig papiii! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA

2010-03-24 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0