Fars dag<3

Jaaa, morgonen började runt 08.00 då mor min bakade scones och jag dukade och lite annat.. Sen väckte vi far min och så hade vi en familje-mys-morgon innan jag skulle till jobbet vid 9. Jobbade till 16.00, kul dag, en helt ok med folk, jobbade med kussen, heltokig.. precis som jag ;) så det var kul:D

När jag kom hem så var f&f och m&m här.. många pappor i huset.. jaa mammor för den delen med.. hihi.. mys:D Så pappa fick nya kallingar av oss, så snixiga så :D Sen vare dags för träning, wooohoo.. näää men åå justja fjollorna som inte kan åka skridskor skulle ju vara där för någon mes-cup..
Men men, körde ella till öret senare och mmm, jag älskar att åka bil på motorväg med gryyym musik som spelas i högtalarna!! ;D
Precis kollat på ensam mamma söker.. det gör helt klart min söndag bra mycket mera värd. Blir så glad av det.  Och nu äre fotboll som gäller.. Och Zlatan springer till och med denna match.. och jaaa då är han kungligt bra, det är han!!! Så heja Zlatan och Milan ;)


VARNING!

TRÅK-INLÄGG (men behövde skriva av mig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0