jag har en flickvän

Godmorgon solstrålar!

Blev en massa mys igår, ljusen brann och på danan spelades "barna i bullerbyn" :') Jag tänkte först "jag kollar en kvart och somnar sen".. men nejdå.. det är ingen film man vill stänga av i första taget, å vad mysig den är!!! så kollade klart hela. Sent blev det, fast det vare värt. Men nu vill man ju ha sommar bara för det ;/ hehe men men, drömma man kan och det gjorde jag ;)

Käkade gröt till frulle, mkt bra mat det där. Ganska gott också om man blandar i lite onyttigheter ;) Och nu kom ella precis hem, hon skulle bara ta 10 på rygg sen bli lite social ;) göött
Ska se om vi kan trixa lite i köket eller om vi lyxar till det med nå? FÖÖÖÖR, idag fick jag in mina pengar som tattaren från frimis snodde av mig. Tackar och bockar för det ;) Måste har varit för min grymma anmälan, jag skulle inte vilja tacka nej till den alltså.. ojoj aggressivt ;) haha nejdå.. men mycket bra och skönt!


FULASTE OCH ELAKASTE LÅTEN EVER.. men den sätter sig på hjärnan!
kanske inte "alla" som ska lyssna på denna..
(mamma och moster.. känn er lite träffade ;) <3)

Kommentarer
Postat av: Moster Ingeborg

Läste fel, trodde det stod gäller inte moster. Så jag lyssnade på låten. Kanske inte den bästa jag hört :)

Men bättre än svensktoppen iaf. kram

2010-10-18 @ 21:57:58
Postat av: amanda

SV: hehe okej, njae.. den har inte så fin text om man säger så:D haha

Ja, men det var väl bra att du tycket så. haha ;D

2010-10-18 @ 22:41:49
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0